Vällingby Låsservice har bytt namn. Nu heter vi SafeTeam.

Administrativ koordinator

Om SafeTeam

SafeTeam är en av Sveriges ledande leverantörer av tekniska säkerhetslösningar. SafeTeam finns i Stockholm, Göteborg och Malmö och sysselsätter drygt 150 medarbetare. Tillsammans arbetar vi med lås, passersystem, larm, kameraövervakning, dörrautomatik, inbrottsskydd och brandskydd.

Om tjänsten

Som administrativ koordinator har du en samordnande funktion med många kontaktytor. För att passa och trivas i rollen har du god förmåga att samarbeta och kommunicera med andra, såväl som att arbeta självständigt.

Du rapporterar till ansvarig avdelningschef. Uppdraget är på heltid.

Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är:

  • ansvara för inkommande telefonsamtal och mejl
  • registrera kundbeställningar och material
  • skapa serviceordrar samt se till att de kommer in i ordersystem
  • rapportera till beställare och kunder
  • ansvara för underlag för fakturering
  • koordinera kontakter och jobb till rätt avdelning/person
  • beställa kontorsmaterial och annat förbrukningsmaterial m.m.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har

  • avslutad gymnasial utbildning
  • några års erfarenhet av administrativt arbete
  • några års erfarenhet av arbete i en serviceinriktad roll
  • goda kunskaper i Officepaketet
  • flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Du har stor ansvarskänsla, är serviceinriktad och prestigelös och kan flexibelt hantera variationer i arbetet. Du trivs med att tidvis arbeta i högt tempo och ser lösningar istället för problem.

Andra viktiga egenskaper är att du är engagerad och resultatinriktad och kan planera och prioritera dina arbetsuppgifter på ett strukturerat, noggrant och effektivt sätt.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi erbjuder dig

SafeTeam arbetar medvetet för att skapa en arbetsmiljö och kultur som ger hög trivsel för alla medarbetare. Vi tror att man kan göra fantastiska saker tillsammans när man trivs och mår bra på sin arbetsplats.

Vi erbjuder dig fördelaktiga villkor samt ett fritt och omväxlande arbete med utvecklingsmöjligheter. Vi följer kollektivavtal och erbjuder våra anställda olika förmåner, t ex friskvårdsbidrag och rabatt på hälsovård.

Placering    

Tjänsten utgår från vår larmavdelning på Hisingen, Göteborg. Här är vi ett positivt gäng på ca 30 personer som jobbar med inbrottslarm, brandlarm, passersystem och kameraövervakning.

Frågor

Frågor besvaras av servicechef Margareta Wickzell, 031-724 23 32margareta.wickzell@safeteam.se eller personalchef Maria Svenberg, 031-80 24 80, maria.svenberg@safeteam.se

Tillträde och ansökan

Välkommen med din ansökan till jobb@safeteam.se senast den 9 mars 2018. Ange Koordinator Larmavd. Göteborg i ämnesraden och i din ansökan.

Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan idag! Tillträde snarast möjligt.

Ansök

Fler lediga jobb hos SafeTeam